diumenge, 15 de juliol del 2007

Primera declaració de principis.

Sí, la presentació ha estat feta en una altra entrada, i no penso allargar molta estona això de no parlar de res. Però porto quasi un mes cavil·lant sobre què escriure en aquest blog. He intentat buscar informació que fos útil per al visitant casual, procurant no caure en allò d’escriure el que sento i el que penso, posar-me metafísic i tot plegat. La veritat, trista, ha quedat al descobert: no conec informació útil que pugui fer d’aquest blog un servei públic. I donat que porta setmanes de sequera, i que aquest blog està proper a la mort tècnica, he decidit deixar-me estar de donar-li voltes i, de moment, començar amb un esperit d’ànima provisional.

En la primera declaració de principis d’aquest blog, es comunica que la meva principal prioritat respecte aquest blog serà tenir-lo més o menys ple, escrivint-hi el que em plagui i procurant no caure massa en el solipsisme. Però si s’ha de solipsar, doncs es solipsarà. Visca la moral fàcil.

1 comentari:

Van Deal ha dit...

WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE. Inerpreto aquesta declaracio de constancia com a que puc ficar-lo entre els links del meu blog XDDDD Per més que sigui una mica dificil de digerir, per l'absencia de res que no sigui estrictament text, ja tinc ganes de poder trobarme alo cada x quan apreti Pometa+7 XDD de fet, si vols que et digui la veritat, mai l'havia tret de favoritos.
A vera si tard o dhora puc asistir a una de les partides ultitudinaries i apliquem algun daquest conceptes. Em quedo amb el del misatger.
(he fotut un misatge ambb laltra compta sense voler, esborral XDD)