dissabte, 12 de gener del 2008

La lògica de tot

Mai se m'havia ocorregut pensar que, en els partits de futbol, cada equip es portava de casa la seva pròpia porteria. És una cosa que no t'atures a pensar, si no ets gaire aficionat. I després t'envoltes de persones que n'entenen, i no s'expliquen com podies no saber-ho.

Et surten amb dades tècniques, sobre la manera en com afecta als porters les subtils diferències en la dimensió de la porteria, i encara l'impacte anímic que resulta de no estar acostumats als barrots i la xarxa que defensen.

En saben molt, els aficionats al fubtol, d'aquestes coses, i tu, pensis o no que són tonteries, la veritat és que no en tenies ni idea.

I són coses que resulten curioses.

A on vull arribar? Parlo dels motius de la realitat.

Fa poc temps, plovia i feia vent a Barcelona. Jo caminava pel carrer, duent un paraigües vell i miserable, que almenys es desplegava amb només prèmer un botó. En qualsevol cas, una ventada va colpejar la tela del paraigües per sota mentre jo l'usava per tapar-me de la pluja. I va passar el que sol ocòrrer en aquests casos: el paraigües es va "obrir" cap a l'altra banda, deixant de ser un paraigües per passar a ser una versió cutre i gegantina d'una copa de xampany.

Hi ha alguna cosa d'humiliant en el fet que et passi això. A més, sol tenir entre les seves conseqüencies el que et mullis. Així que vaig pensar que era un rotllo que els paraigües puguin doblegar-se d'aquesta manera.

Només que els paraigües que no es dobleguen així, el vent se'ls endú i maten persones.



Hi ha coses que no tenen sentit, i n'hi ha que en tenen i jo tardo molt a trobar-se'l.

2 comentaris:

Van Deal ha dit...

Tío, dona gust quan escrius si fots coses bones no com jo!
Només volia apuntar que amb lo de les porteries t'han aixecat la camisa obviament i en la teva cara.
I que lo dels paraigues no está fet per aixó, es que així els hi surt més barat.
A mes son multiusos i poden ser usats en cas d'avbandonament en una selva per a recollir aigua.
Clar q per aixo millor obrirlos normal i tombarlos.
Ostres tú...
Vale ero yo vaig endevinar pq la tarjeta de credit surt de la maquina abans dels diners eh??
Aixo no quedara aixi.
Per que piro a sobar Zzzz
Dema coreano en honor a park-chan wok i porta lo-que-tu-ja-saps!!!!

Aleix ha dit...

No sé com dir això, però... ningú m'ha dit res de porteries. És només resultat d'aturar-se a pensar sol (ponser, com qualsevol robot de fusta). Ara, pel que fa als paraigües, a tu sí que t'han aixecat la camisa. Què és això d'abaratir costos...?

¡Gràcies Pol per les teves amabilíssimes paraules, que fan més per la continuitat d'aquest blog que no pas les meves pròpies entrades!