divendres, 30 de maig del 2008

De vacances a Hawaii

M'haureu de permetre uns dies. Vaig fer-me passar per estudiòs de formigues, i s'ho van empassar. Ara em diuen que acaben de descobrir una nova espècie, i que si vull anar-hi a donar una ullada. Jo miro de no somriure murri (darrerament ho faig massa sovint) i els hi dic que sí.

És curiòs... Sempre he sabut que aniria a Hawaii.

I, en un milió de sentits, ara és el moment perfecte.

Allà, és clar, hi ha cabanyes, i els ordinadors no tenen connexió a internet, però ni que en tinguèssin podria passar-me per aquí. Al cap i a la fi, hauré d'estudiar les formigues, vulguis que no i, si tinc estones lliures, m'agradaria mirar d'aprendre a caçar taurons.

Torno de Hawaii dins d'un mes. El 2 de juliol. Fins aleshores, felices vacances, ni que sigui per a mi.

Deixeu-me que pengi un rètol davant la porta:

TANCAT PER NECESSITAT D'ESTABLIR PRIORITATS

No us passeu per aquí abans d'hora, que us trobarieu això buit. I siusplau, no us enfadeu. És una oportunitat única, compreneu? Marxo ara mateix. El taxi aguaita fora de casa, entre la foscor. Puc intuir l'avió, si m'esforço, ocult en la penombra de l'hangar on espera. Demà a aquesta hora seré entre verdor verge i un mar d'aigua cristal·lina.

Us trobaré a faltar.

Miraré de no pensar en vosaltres.

I vosaltres podreu fer el mateix amb mi.

6 comentaris:

irene ha dit...

Sempre he sabut que acabaries a Hawaii.
Caça molts taurons, però vigila que no et cacin a tu.
Ah, i no t'oblidis de la [t]; fes-ho per la Joana i les teves obligacions de lingüista.

Només una curiositat: quan siguis allà seguiràs portant camises hawaianes? Perquè, he de confessar-ho: jo potser, ara que no em veuràs, deixo de posar-me arracades.

Se't trobarà a faltar en aquesta banda, però esperarem pacientment fins que les prioritats siguin establertes i el món de les formigues ja no tingui cap secret per a nosaltres.

Fins aviat!

P.D: I vigila, no li ensenyis català a cap hawaiana... Que ja se sap com acaben aquestes coses :P

irene ha dit...

:D

millor per a certes companyies...

Anònim ha dit...

Sort amb allò d'establir prioritats
A mi sempre se m'ha donat fatal.

Bon viatge i...

fins al 2 de juliol!

Anònim ha dit...

Va, et vaig prometre que passaria, i així ho faig. Espero que et vagi molt bé per Hawaii. Ara bé, encara que només sigui un moment, informa a la Irene de com va per Hawaii i ella ens mantindrà informats a nosaltres. Pensa que ara ja formes part del nostre clan xD jajajaja!

Caça molts tarurons ehh XD

apaliii petoneeets!


MarTona ( de vacances, ara per ara, des de Sant Just. Més
endavant ja ho veurem xD)

Laia ha dit...

què??? Sí, un pepino que fas vacances del blog! Em vas prometre que em tindries distreta aquest estiu!!! xD Què vol dir HANGAR? què inculta...
Aps, m'hauràs de recordar quina era la teva missió amb la lingüística que em va semblar molt ingeniosa però ara no la recordo.
VISCA LES ARRACADES I LES CAMISES HAWAIANES!

Laia ha dit...

aleixxxxxxxxx! escriu més!!!!!!